Adawwwa Kızım ilk 3ay emdi şyan 7 aylık ama göğüs uçlarım çok şekilsiz biri büyük biri küçük dğeilik şekile büründü.Bu emzirmekten ve doğumdan kaynaklı mı? Sizinde böylemi yoksa başka bir şeyden korkmalı mıyım? ailede göğüs kanseri öykümüz çok 🤦🏼♀️