NimetSacal https://hizliresim.com/bvZEvG Kızlar sabah yapmıştım testi bişey çıkmadı şimdi baktım böyle test bozulmuş demi hamile değilim çok beklediği için böyle olmuştur demi
Mayisbebesi NimetSacal bence hamilesin canım, gebelik olmadığında isterse bir kaç gün geçsin hiç bir şekilde çift çizgi olmuyor.gebeligin var muhtemelen haftası çok küçük. Tabi en iyisi kan testi
BiciNanaMusi Mayisbebesi Kesinlikle haklisin canım kaç saat beklerse beklesin negatif ise bence de 2.ci çizgi çıkmaz diye düşünüyorum 😎
FeriDeniz NimetSacal 10 dk.dan sonra beliren sonuçları dikkate almayınız yazıyordu bu hamilelik testlerinde.
[silindi] NimetSacal bu marka testler çoğunluk olarak bozuk çıkıyor bence başka bir marka test al ve öyle dene
Mayisbebesi NimetSacal inşallah bozuktur bu markadan denemedim deneyenler bozuk olabilir diyorsa olabilir de..sen başka marka al istersen birde öyle dene canım bebeginde çok küçükmüs inş gebelik yoktur
Eylul2018 NimetSacal bal gibi hamilesin bu şekilde çıktıysa kesindir. Beklesede hamile değilsen böyle çıkmaz
Eylul2018 istemiyorsun sanırım ama maalesef hamilesin.. stersen bin tane test yap ben kızıma haöile kalmadan önce her ay 10 tane yapardım. Tecrübeliyim kesin seninki benim kızımda bile silik çıkmıştı böle bile değildi hamileydim