Saripapatyaannesi34 Kızlar merhaba bu belirtileri hiç yaşayan var mı sabahtan beri bunları yaşıyorum bide birkaç gündür afedersiniz ama yeşil akıntım var enfeksiyon mu var acaba bilenler yardımcı olabilir mi kadın doğuma mi gitmem lazım?
Mylifemm Saripapatyaannesi34 acil hastaneye gitmelisin apantis yada safra olabilir bekleme zaman kaybetme lütfen
ihtmozz Saripapatyaannesi34 yaşamadım ama hamileyken akıntıları araştırmıştım. Enfeksiyon kesinlikle bir doktora gitmelisiniz
dolunaymomsss Saripapatyaannesi34 diğerleri dışında yeşil akıntım olmuştu doktorum bom bol su iç demişti
Saripapatyaannesi34 Mylifemm apandist olsa çok ağrı yapmaz mı acaba aklıma geldi ama o dayanılmaz bir ağrı yapiyomus
Mylifemm Saripapatyaannesi34 kusura bakma geç dönüş yaptım bebegım rahatsızda apantis annem yaşadıgından biliyorum patlamak üzereydi senın saydıklarının hepsi vardı ama insandan insana farklılık gösterebilir canım
Ucansupurge Saripapatyaannesi34 idrar yolu enfeksiyonu🥲🥲🥲 Sağlık ocagi falanda ilaç yazar muhtemel ama sen gene de kadın doğuma gidip bir muayene ol canım. Başka birşeyde olabilir sonuçta.
Saripapatyaannesi34 Mylifemm yok önemli değil canım bugun iyiyim teşekkür ederim cevap verdiğin için 🌺
Mylifemm Saripapatyaannesi34 rica ederim ne demek gittin mi doktora ? Gittiysen ne dedi ? Tekrar gecmiş olsun
Saripapatyaannesi34 Mylifemm ya o günden sonra şikayetlerim geçti tamamen bende gitmedim hem kızım hastaydı onu hastaneye sokmak istemedim şuan iyiyim bı an değişik bişey oldu gaz çıkardım çok sonra geçti 😂
Mylifemm Saripapatyaannesi34 bebiş te varmış kendini ihmaal etme kuzum ben kötü olursam bebegimde kötü olur bu kafadayım ben bebektenn önce kendin çok ama çok iyi olmalısın