Bihteeeer Lina2022 sivilce değildir onların cildi çok hassas taze olduğu için isilik olmuştur fazla mı kalın giydirdiniz
Fulyadoga1 Lina2022 isilik olabilir eğer değilse ve emziriyorsanız annenin hormonları bebeğe geçiyor benim kızımdada olmuştu . Yaklaşık 1 ay kadar sürer sonra geçer. Sağlıkla büyütün 🥰
Myagmurr Lina2022 benimde 23 günlük aynı durumdayız suratı isilik doldu bianda🥺 acaba kalın mı örtüyorum bilemedim
oykumoms Anne hormonlarından ya da sütten geçebiliyor diye biliyorum kendi kendine geçiyor çoğu bebekte olabiliyor bnm kızımda da vardı geçti sonra 🌸