Benim kizim ilk 3ayda 10gunde bir kakasini yapti. Biriktirerek yapiyor olabilir; anne sutu alan bebeklerde uzun sure kaka yapmamasi normal kabul ediliyor. Eger kakasi kati deilse yani kabiz deilse ki anne sutu aliosa yalnizca kabiz degildir; gec yapmasi problem deil. Endise etmeyin, bekleyin.