Nazlican Nsumeyye1007 Hayır ama silme işlemi için görüşmüştüm o zaman ekleme ve silme gibi durumlarda dilekçe vs vs diye baya uzun anlatmışlardı. Kaç sene önceydi tabi
Noktalivirgul Nsumeyye1007 dilekçe ile ekleme yapılabilen tek şey kadının kızlık soyadını ekletmesi. Onun dışında isim değişikliği bir ara nüfustan yapılmasına izin verildi sınırlı süre ve bitti. Şu an yine normal prosedür olan mahkemeye dava açarak oluyor
Nazlican Nsumeyye1007 O zaman dilekçe ile basvuru yapman gerek baya uzun işlem diye yönlendirmişlerdi. Ama bende yaptırmadım kaldı öyle o yüzden tam nedir ne değildir bilmiyorum
durumelegimm Nsumeyye1007 isim sildirme işlemi için önceden mahkemeye çıkılıyordu,şuan o sistem değişti. Nüfusa gidiyorsunuz dilekçe veriyorsunuz ama ekleme için aynı prosedür gerekli mi bilemiyorum. Alo 199 u arayıp öğrenebilirsiniz belki.
Nsumeyye1007 QueenOfDisaster öğrendim e devletten isim değişikliği için randevu alacakmışız gidip değiştirilebiliyormuş
QueenOfDisaster Nsumeyye1007 sadece bu kadar mı mahkemeye falan verilmiyor mu ki. Arkadaşım mahkeme aracılığıyla eklemişti isim