asyanin_annesi35 Kızım 2 ay 20 günlük üç gündür aşağı yukarı kuru öksürük var sadece 1 aylıkken ailece korono olduk o zaman bitkisel diye bunu yazdı doktorumuz 1 çay kaşığı vereyimmi sorun olmaz dimi siz kullandınız mı faydası zararı nedir
Portakalkabuguu asyanin_annesi35 bende kızım 6 aylık falandı kullanmıştım doğal şurup ama 2 ay daha çok küçük bilemedim 😕
Naz_ve_annesi asyanin_annesi35 doktorunuz önerdiyse verebilirsiniz bence tabiki sizin tercihiniz yine. Birde yapmak isterseniz eğer sarımsağı ezip zeytinyagi ile karıştırın bebeğinizin ayağının altına sürüp çorap giydirin öksürüğe iyi geliyor geçiyor ama geçene kadar yapın mutlaka
asyanin_annesi35 Portakalkabuguu 1 aylıkken ailece korono olduk öksürüğü vardı yine çocuk doktoruna sordum bitkisel bi ilaç diye bunu alın dedi eşimi annesine yollayıp maskeyle emzirdigim için sıkıntısız atlattık şükür o dönem
Baakpnr- asyanin_annesi35 cok küçük bebiş ama yani doktor önermiş bir de cok öksürüyorsa vermekten başka çare yok sanırım ama siz bol bol emzirin galiba öyle de atlatır inşallah
asyanin_annesi35 Baakpnr- 2 ay 20 günlügüz k mama vermiyorum sadece anne sütü bol bol emziriyorum canım 1 çay kaşığı vereyim o zaman sağolun 🌸
asyanin_annesi35 Naz_ve_annesi ayy verdim bidaha vermeyin şurup o zaman dediğinizi yapayım yorumunuzu okumakta geç kaldım 🤣
Portakalkabuguu Naz_ve_annesi yalnız bunu tavsiye ederken asla sarımsakların ayağı sürülmemesi gerektiğini de söylemeyi unutmayın yanlış anlaşabilir bilmeyen sürer cilt yanığı ayakta su toplaması her şey yapıyor sarımsak ciltle temasında Allah korusun
asyanin_annesi35 duyguanne ne zaman yasaklanmış bebeğim 2. Buçuk aylık aşağı yukarı doktorumuz kızım 1 aylıkken verdi
duyguanne asyanin_annesi35 yani bize dr muz vermeyin artık demişti zaten eczanelerde de bulamamıştık bisolnatur kullanıyoruz şimdi ama kızım 1 yaşı geçti 1 yaş altına olmuyor bisolnatur . Zeytinyağı sarımsak tarifini deneyin ben onu yapıyordum gerçekten etkili
Naz_ve_annesi asyanin_annesi35 öksürüğü çoksa şurupla da destekleyin isterseniz daha çabuk atlatır. Geçmiş olsun canım 😊
Bircaykoyicelim asyanin_annesi35 Verebilirsiniz. Hiç bişe olmaz. Tamamen Natur burda Avrupa’da hazırlanıyor bu şurup. Bende çok kullandım.