Herkese merhaba 10 aylık bebeğim var geceleri sırf ağız alışkanlığı emmek için kalkıp emip hemen yatıyordu ama 2-3 gecedir 3 te bir uyanıyor bir daha uyut uyutabilirsen 5 e kadar kalkıp oyun oynamak istyor başına gelen var mı naısl yol buldunuz lütfen nasıl bıraktırabilirö gece emmesini tavsiyelernizi bekliyorum