Frfr1- canım benim ben bebeğimi sadece mama ile büyüttüm malesef cunku sütüm yoktu isterdim ki olsun ama kg ıcın mama vermek cok yanlış diye düşünüyorum . Hayır ağır gelmez ama zaten anne sütü var mamaya ne gerek var ki ? Zaten yavaş yavaş kg almaları duruyor cunku hareketlendiler sağlıklı olduğu sürece kg sorun etme ve bence mama verme 😍