Mavislimon Bebeğim 3 buçuk aylık dodğduktan 3 hafta sonra kolik başladı o zamandan beri gece gündüz kundakla uyutuyorum kol kasları için bırakmayı denedim ama asla uyumuyor eliyle ağzından emziği çıkarıp atıyor nasıl bırakılır ki kundak
Kaderboyleymis Mavislimon valla bende merak ediyorum bebeğim 7 aylık geceleri yarım kundak yapıyorum eğer yapmazsam hem uykusu kısa oluyo hemen uyanıyor hemde eli durmuyor battaniyeyi yüzüne falan kapatıyor.
Tugce Mavislimon O aylarda ellerinden tutarak yanına uzanıp uyutuyordum. Daha doğrusu uyumasını umut ediyordum. 🐣 15 aylık hala uyumasını beklerim, umut fakirin ekmeği.
Baakpnr- Mavislimon ben 5. Aya kadar kundak yaptım canım ama zaten ıh ıh diye diye kollarını uyurken çıkarırdı cunku sevmiyordu gelinlik kız oldu Ya kendince büyüdü 😁 ben direkt bıraktırdım yani o gün direkt kundaksız yatırdım tabi ki kendini elleri kolları ile uyandırdı emziğini düşürdü vs ama 1-2 günde alıştı ve sonra daha rahat uyumaya başladı 😍
Mihriiii Mavislimon sırayla önce biraz gevşetin kundağı. Sonra bir kolunu sonra da diğer kolunu çıkartarak uyumaya alıştırın.
Mavislimon Kaderboyleymis Benim bebeğim de böyle hamak beşikte yatıyor bi de kundaklanmazsam asla uyumuyor
expectopatronum Mavislimon 3 aylıkken bi anda bıraktım. Uzun bi süre kendini uyandırdı belki 1 ayı bulmuştur alışması. 😬
baybarsinannesiii Mavislimon 2 aylıktan itibaren doktorun tavsiyesiyle yüzüstü yatırmaya başladım sırtüstü hep kendini uyandırıyordu şuan 4 aylık hiç kundak yapmadım
Deletedmom_33 Mavislimon ben 4. Ay sonu başladım 5.ay sonu gündüz gevşeterek gece de kundaksiz uyutmayi deneyerek bıraktım 1 haftaya. Ama biberon ağzında uyuyor tabi yan tarafından ayınin bacakları arasına koyup veriyorum.
1prens1prensess Mavislimon 3.bebeğim bu 3.hariç diğerlerini tam 4.ay birden bıraktım bigün uyuturken kundaksız uyuttum ayağımda sallayarak uyuyoarladı uyudular uayndılar uyudular uyandılar derken hemen alıştlar bu bebeğimde de 2ay 14 günlük 3 haftadır bağlamıyorum çünkü öyle daha derin uyuyor
baybarsinannesiii sonbahar3 Gece gündüz yüzüstü uyuyor ilk zamanlar takip ettim bir sıkıntı olmadı bizde.
baybarsinannesiii sonbahar3 Kucağımda uyutup yüzüstü yatiriyorum yatagindaki çarşaf çok gergin olmalı sadece ona dikkat edin