Wonderful_mom öncelikle sakin olun bebeklerin ilk ek gıda ayı genelde tadım ayıdır. Yani tamamen yemesini beklemek yerine zaten dilinde olan tat tomurcuklarıyla tatları alması beklenir. Yutma eylemini daha tam bilmiyor olabilir. Sizde karşısına geçip ona yedirmek istediğiniz şeyden ağzınıza alıp hatta onun elinden de ısırabilirsiniz, ağzınızı kocaman açarak çiğneyip abartılı bir şekilde yutun. Bunu o öğreninceye kadar tekrarlayın. Etkili olacaktır. 🌸