Benm kızım 2.5 yaşında ve kendince kelimeleri var. Yani bizim anlamadığımız ama onun anladığı. Burda bu aralar çok görüyorum konuşmayla ilgili postlar ve kendi çocuğuma bakıyorum benm daha çok telaşlanmam lazım o zmn diyorum. 1 yaşındaki çocuktan konuşmasını bekliyo bazıları. Benm çevremdeki çocukların nerdeyse hiçbiri daha tam anlamıyla konuşamıyo. Ve kızımdan büyük olanlar da var.doktora götürdüklerinde çocukları biraz rahat bırakın demiş doktor. Haklıda bence. Yani çocuklardan bu zamanda çok bişey bekliyoruz sanki. Burda öyle postlar açıp diğer anneleri telaşa sokmayın lütfen. 1 yaş nedir ki ya. Daha minicik bişey. Ben hiç kafama takmıyodum ama postlardan snra gerçekten çocuğun üstüne gitmeyi düşündüm açıkcası. Belki telaş edilecek bi durumu yok ama burdakiler yüzünden insan tedirgin oluyo. Bir tanesi hatta 3 yaşında hala konuşmuyosa dikkat edin vs diye post açmıştı. Yapmayın şunları… her anne çocuğuna gereken önemi veriyodur. Çocuğu görmeden kimse kimseyi uyarmasın bi zahmet… doktor bile çocuğu görmeden muayene edemezken sen hangi vasıfla böyle uyarıda bulunuyosun ki? Mümkünse öyle postların açılmasına izin bile verilmesin.