Tulay09 Bebişimin camaşırlarını sabun tozuyla yıkıyorum ama kaka lekesi çıkmıyor ne kullanıyorsunuz kızlar
Zlyhatuana Tulay09 şimdi çoğu başlayacak yok kimyasal yok o yok bu önce arielle yıka sonra bi kısa programla bebek deterjanıyla oh miss valla
Dorukhansmom Tulay09 sabun tozunda bekletin sıcak suyla beraber suya basın bi süre bekletin oyle çitileyin çıkıyor.
Adasibel Ben önce normal el sabunuyla kaka olan yeri çitiliyorum sonra makinede yıkıyorum deterjanıyla. Hiç bişey kalmıyor
Aslihannazli Tulay09 akşamdan bi kovaya koyun çamaşırları içine ılık su koyun suyun içine de beyaz kalıp sabunlar varya işte ondan atın ertesi gün makinaya atıp normal yıkayın bu şekilde de çıkıyor 🙏❤
Bbgs Tulay09 makinaya atmadan önce beyaz sabunla (hacışakir) çitileyip sabunu durulamadan makinaya atarsanız tertemiz olur
Adasibel BMA ben bekletmeden yapıyorum çıkıyor. Kumaşına bağlı da olabilir. Pamuklu kumaşlar lekeyi tutar, basit işlemlerle çıkmaz leke.
BMA Adasibel dogrudur cok tatli bi takimi maf oldu cok seviyodum cok kotu degil ama yinede kotu duruyo
Ozgesen48 Yikanabilir bez kullanıyorum.. gelende makineye atınca çıkıyor ama eğer çıkmamışsa güneşe seriyorum uçuyor lekeler
Mucizem_0809 Tulay09 ben beyaz sabunlu suda bekletiyorum canım ondan sonra atıyorum makinaya bişey kalmıyor
Beril_eslem Tulay09 önce omoyla suya basıyorum 1 2saat sonra çitileyip kendi sabunuyla makineye atıp yıkıyorum
[silindi] Tulay09 Sıcağı sıcağına sıcak su, beyaz kalıp sabunla çitiliyorum zaten hemen çıkıyor.Sonra da makinede yıkıyorum leke kalmıyor.