Arkadaşlar bu abarttığınız kadar bir şey değil benim bebeğimin doğduktan iki gün sonra kestirdik farkına bile varmadı , ağlamadı bile. Gidin kestirin ileride daha güçlenirse mecbur anestezi alması gerekecek. Ben de çok kötü olmuştum kesecekler diye ağladım hatta ama bir baktım bebeğin umrunda değil haberi bile olmuyor.