Edd2520 Nrhyt44_krm44 sanırım 4te kalmıyor pek zorluğu bizde 2 olduk gaz kerimesinden bile nefret ediyorum
Minikoglusumatlas Nrhyt44_krm44 yıldım valla bende bitse artık diyorum çocuğum kıvranıyor hep 😟😟😟 2 ay 23 günlüğüz bizde
1__anne Nrhyt44_krm44 benimde 2 ay 8 günlük sabaha karşı kıvranarak uyanıyor yavrum uyuyamıyor gazdan daha önceden hiç gazını çıkaramıyordu son bir haftadır ıkına ıkına zorla çıkarıyor ama hala sancı çekiyor hiç bitmeyecekmiş gibime geliyor gaz olmasın diye hiç bir şey yemiyorum bile of oofff
Ardeninannesi4 Nrhyt44_krm44 😐 bendeee burdayım daha 34 günlüğüz Allah’ım geçmiyor valla bir an evvel level atlamak istiyorum 😑 Maflor damla denedim ben bir fayda göremedim bir de biogaia deneyeceğim 🤷♀️
Nrhyt44_krm44 1__anne ben bide mastit oldm . Agzma bir lokma bişe almiorm ki Gazi olmasn yok hala var hala var
Nrhyt44_krm44 Ardeninannesi4 bende bugün maflor aldm insllah iyi gelir . Bana da biogaia iyi gelmemsti
Bulutttum Ardeninannesi4 maflor bağırsak düzenleyici probiyotik sadece gazı için sab simplex nurse harveys falan deneyin doktorunuza danışıp tabiki inşallah geçer
Edd2520 Nrhyt44_krm44 biogaiayı buzdolabında mo sakladınız dışarda mı acaba ben dışarda tutuyordum üzerinde buzdolabında muhafaza ediniz yazıyordu. Acaba bu probiyotik ya dışarda tuttuğum için ölüyormuydu yararlı bakteriler
Bulutttum Nrhyt44_krm44 ayy bizim 5ayın sonunda bitmişti fenalıklar geçiriyordum artık şuan 13 aylık hala bile geceleri gaz gelince kıvranıp uyanıyor kurtuluş yok bu gazdan🤪
Deryaaaaaaaq1 Bende çok çektim gazdan bebeğim hiç uyuyamıyordu o ağlıyordu bende ağlıyordum 2 buçuk aylıkken azaldı şuan 3 ay 15 günlüğüz artık kendisi rahatça çıkarıyor