Melina Merhaba hanımlar doğum yapalı 8 ay oldu 1 kere adet oldum 2 ay önce. 2 haftadır kahverengi leke geliyor benden tam adet oldum diyorum ped takıyorum ama kan yok geçen hafta 2 gün leke oldu parmak geçmeyecek kadar. Dün ve bugun de parmak geçmeyecek kadar kahverengi leke geldi neden olabilir acaba haftasonu doktora gidicem merak ediyorum 🤔🤔
Deletedmom090 Melina bende de oldu bi kaç ay doğumdan sonra 1-2 sene böyle adet düzensizlikleri olabiliyormuş daha yeni yeni düzene girdi 13 aylık
Demetibrahim Melina aynı durumdayım 1 kere adet oldum 1 aydır leke var bugün adet oldum şükür niye ama ben de merak ediyorum
Demetibrahim Melina aynı durumdayım 1 kere adet oldum 1 aydır leke var bugün adet oldum şükür niye ama ben de merak ediyorum
Raziyeates Kizlar üç aylik çocuğum var daha hiç adet girmedim şimdi kahvrengi leke geldi bu normal mi sizlerinde mi öle olmustu