Kızlar oğlum 4,5 aylık gazdan dolayı sürekli ağlardı zaten krizleride çok olurdu tam geçti derken şimdide anlamlandıramadığım krizler geçiriyo önceden en azından sakinleştirebiliyodum şuan o kadar kötüyüz ki neden oluyodur bilmiyorum lütfen bişiler söyleyin kafam karışık ne yapacağımı bilmiyorum bittim ben artık sağlık sorunu yok karnı doyuyo