16 aylık kızım telefondan video izlerken telefonun kenarı alnına çarptı ağlamadı bile ama böyle iz oldu alnında hafif çukur gibi üç gündür geçmedide çok yakından bakmayınca belli bile olmuyo ama üzülüyorum yaşayan varmı geçer mi bu randevu aldım bu arada üç gün sonraya verdi 😔😔
