Mylove135Bt Ben direk karıstırıp veriyordum, örn kabak, pirinç, havuc ve tereyağı ya da zeytinyağı ile sebze yapıyordum, corba ya da. Hangi sebzeleri yiyorsa ayına uygun olanları.
Meyveyi püre ya da rondo yapıyordum yogurt ile karıstırıyordum az bir şey. Kahvaltı olarak yumurta, peynir ve bebe bisküvisini kusburnu ya da ıhlamur ile demleyip veriyordum.
Yani ne yiyebilirse sende böyle böyle baslayabilirsin