17 günlük bebeğim sarılık olduğu için uyandırıp vermesi çok zordu şimdi geçti çok şükür ama bir türlü emziği almıyor aile hekimimizdeki ebede mamaya başlayalım yavaştan dedi geceleri biraz ver dedi ama emzik almadığı için biberonuda almıyor ne gibi öneriniz var bu durumda sizler ne yaptınız yaşadığınız zaman?