Kızlar merhaba 6 günlük bebeğim ilk başta göğüsümü tutamamıştı sonra tutmaya başladı şimdi de bir tutuyor bir tutmuyor tuttuktan sonra emip kendisi bırakıyor sonra tekrar tutmaya çalışıyor ağlıyor bende göğüs ucu takıyorum emiyor onunla. Bu düzelir mi ve ayrı yeten sormak istediğim iki saatte bir uyanıp emziriyorum ama her zaman aç olmuyor mesela az önce iki saat geçti uyandırdım emzirmek için az emdi istemedi geri uyudu hemen ağlamayıp zorla da olsa emzirmeli miyim