Happymamii 7 ay kıızm mama+ mem seklindeydi. Sabah uyanınca emziriyordum 1 saat sonra mama veriyordum 2 saat sonra emzirip 1 saat sonra mama verıyordum. Uynaık olduk a acıkcası önce mme verdim sütüm cok az kızım iştahlı bir bebekti. Akşam uyumadan en son mama verıyorum sonra sabaha kadar emziriyordum. Bu sekilde gittik. 7.ayda kendisi mamayı istemedi bıraktı. Suan 13 aylık normal yemek yiyor ayrıca istediği zaman memeye devam ediyorum gece de full memede. Ama suan sütüm ilk zamana göre daha cok tabii 🥴 ilk zamanda bu sekilde olsa mama vermezdim