ilkannelik_30 Herşeyi çok iyiydi kontrollere giderdik her ay hareketli akıllı gelişimi iyi bi bebekti birden nöbet geçirdi hastanede film çeltikçi avm olabilir dediler Allah yaşatmasın ama bilen var mı dua edin nolur iyi olsun bebeğim
maysa-19 ilkannelik_30 çok geçmiş olsun.neymis ilk defa duydum.yorum yaptıkça görülme oranı daha yüksek postun
GunesinAnnesi8 ilkannelik_30 Rabbım şifa versin inşallah hayrlisiyla tez zamanda sağlığına kavuşsun Rabbım kimseyi evladiyla imtihan etmesin
maysa-19 ilkannelik_30 benimde bebeği nöbet geçiren bı tanıdığım var.havale diyoruz biz ikisi aynımı farklımi tam bilgim yok. Bı kaç kez daha geçirdi ve ilaca başladı aynı böyle filmler çekildi .ilaç nöbet gecirmemesi içindi.belli Aralık’ta kontrolü vardı o kontrole göre ilacı bırakıp bırakmayacağına karar verildi.tabi bu bı kaç yıl sürdü şuanda gayet iyi çocuk okula gidiyor yaşıtlarından bı farkı yok
ilkannelik_30 maysa-19 ne kadar sürdü tedavisi Bizimde hastanede şuan ilaç veriyorlar nöbeti baskılamak için
maysa-19 ilkannelik_30 en az üç yıl.cocuk şuan ortaokula gidiyor .kontrollerde sanırım dozunu falan ayarliyorlar durumu ne gösterirse en son gittiğinde de tamamen kestiler .ilacinaldigi sürede hiç havale geçirmedi .sen hiç canını sıkma sen güçlü ol ki bebeğine daha çok faydan olsun.
ilkannelik_30 maysa-19 teşekkür ederim hastanede değil ama dimi evde tedavi ama o havale bizim beyinde danar yumağı varmış
maysa-19 ilkannelik_30 üç yıl hastanede değildi. ilk ne olduğunu anlayamayinca yani ilk havalenin arkası gelince çocuk Hastanesi’nde gözetim altındaydı sonra düzenli kontrollerine gitti belli aralıkta uyuyup film çektiler. Ama bu dediğim kalmalı değildi gidip geliyorlardı.zatede ilk seferinde yattı hastanede
ilkannelik_30 bukaga 7 aylık herşey bianda oldu herkes gibi çok iyiydi Allah’ın takdiri şifası rabbimden
maysa-19 ilkannelik_30 çok haklısın ama Allah dermansız dert vermesin orda şifasını alıyor öyle düşün biraz zorlayıcı olcak sonra güzelleşecek.