aysima09865 biz 3 aylıkken düşmeyen ateş ve huysuzlukla gittik kana da karışmıştı ve yüksek derece de üreme de olmuştu kültür de 1 hafta antibiyotik tedavisi gördük hastanede hiç ateş olmadi hastanede ama delik deşik oldu evet iyi olması için ama zordu damar bulunmadı felan xok zor oldu 1 qy sonra az emme ve huysuzlukla gittik tekrar idrar da çıktı yatış verdiler ben imza atıp ciktim kucuk bi bebeğim daha var evde veririm antibiyotik dedim ateş yoktu bu sefer ertesi gün kan tahlili verdik kana geçmemiş antibiyotik aldi diye değerj düşmeye başlamıştı belli bi sebeb vermiyorlar bazı idrar yolları yetki oluyor dedi