kubramomm- Kızlar merhaba bebeğim 1 yaşında ve geceleri sürekli açılıp uyanıyor. Uyumadan yedirebilecegim kaşık mama tok tutan sabaha kadar ne olabilir. Hipp Bebelac vs. Yardımcı olursanız sevinirim
Bircaykoyicelim kubramomm- Gece açlıktan uyanmiyor emin olun. Alışkanlıktan uyanıyor. Gece beslenmesini kesmenizi tavsiye ederim. Hip’in kaşık maması verebilirsiniz yatmadan önce.
Saafie kubramomm- Kız bana nie sormuyorsn 😂 birincisi Emir Ali alışkanlıkdan uyaniyordur gece beslenmesi olduğu için ama yok illa verecem diyorsam rüya öğün olarak hero baby ver tok tutuyor☺️ Mihrimah hero baby biberon da yiyip yatıyor
kubramomm- Saafie benim bebeğim 4 saatte bir yada 3 buçuk saatte bir gündüz de Fix açılıyor suyla yada uykuya devam ettirerek kandiramiyorum. 😂😂😂 Ben bı kaşık mamaya basliyayim ozaman safiye hanim