Benim bebeğim 7,5 aylık memede uyuyo emzik de almıyo dün memede uyumayı bıraktırmayı denedim hem gündüz hem de gece uykusunda ama kıyamet koptu asla sakinleşmedi 55 dk boyunca şiddetinl yükselterek ağladı işe başladığım zaman napacam onu düşünüyorum bıraktırabilen var mı ben de çok merak ediyorum