Rumuz_13 youtubede osman gönülal diye bir hoca var dondurucuda olan sütleri 1 yıla kadar kullanabilirsiniz diyordu bencede mantıklı donuk sonuçta 3 ay çok kısa bende koydum valla 3 ay olacak meme reddi olup emmeyi bırakırsa biberonla vermeyi düşünüyorum ilerde