Merhabalar,
Bebeğim 7 aylık daha havalar tam soğumadan iki kere hastalık atlattım. Kış öncesi önlem amaçlı vitamin kullanmak istiyorum. Fakat bebeğim de D vitamini kullandığı için doktor sen D vitamini içermeyen vitamin kullanman gerekiyor dedi. Var mı önerileriniz ?