Anneler günaydın. Kızım 2 yasında. Kahvaltı yapmıyor desem yerisir. Şimdiye kdr omley hep hedi ama bir anda kesildi yumurta yemiyor. Ne veriyorsun derseniz . Bazı sabah pankek yapıyorm max 1tane yiyor. Peynir asla ağzına sürmüyor. Oysa küçükken labne cok yedi. Zeytin yiyor. Birde gün kurusu. Hepsi bu. Salatalık bide. Ama onun da fatdası yok bişeye. Kendimi eksik hissediyorum bazen. Önüne çok güzel hazırlar sunarım ama dokunmuyor bazen ıyun yapıyor. Yeme konusu beni cok zorluyor ve üzüyor artık. Ayran yoğurt yok sadece süt var. Onunda günde az veriyorum. Coğu kansızlık yapar dendi. Doktormz iştah surubu vermişti viador. Kullandık biraz iyiydi ama o zamanlrda da yemediklerini yemedi yine