Merhabalar bebeğim iki aylık oldu. Meme reddi yaşıyorum fakat daha önce bu kadar değildi sütüm az olduğu için mama da veriyorum onceri kaşık ile verdim mama miktarı artınca biberon verdim ama son bir haftadır memeyi de hiç isteniyor iki dakika çekiyor sağa sola bakıyor mamayı da içmiyor zorlayarak içiyor sütüm iyice gidecek diye üzülüyorum sagiyorum süt çıkmıyor ama mememi sıkınca çıkıyor ne yapacağım bilmiyorum atak haftası olduğu için mi böyle acaba