yookkdahaneler Kızlar günaydın Bebeğim 13 aylık baba anne dede mama ver al gel gibi kelimeleri vardı 2 aydır felan hepsini unuttu resmen hiç birini kullanmıyor sadece emzik istiyor meme die nedendir acaba bilgisi olan var mı dr götüreceğim
Haydinn yookkdahaneler bence normal benim kızım 16. Aya giricek dediğiniz gibi 13 aydan sonra dememeye başladı kendi dilince birşeyler anlatıyor ve yeni şeyler keşfetmeye başlıyorlar mesela ce e diyor akış ( alkış) ge ge diyor gel yani hafızasının bi yerinde tutuyor diğer kelimeleridir ben danışmıştım 18. Aya kadar en az 4-5 kelime istiyorlar siz bol iletişim kurun şarkılar kitaplar okuyun inşallah emeğimizin karşılığını alırız
Busemertt yookkdahaneler aynı şey bizde de var ama ben buna fırtına öncesi sessizlik diyorum 😂 mesela bi süre bülbül gibi şakıyor sonra resmen 6 aylık bebeğe dönüşüyor sıfır kelime aradan zaman geçince bi bakıyorum yepyeni kelimeler yepyeni hareketler daha da gelişmiş oluyor. Bana sanki gözlemlediği için sessizleşiyor gibi geliyor önceden korkuyordum ama şimdi sadece bekliyorum bi bakıyorum kendini daha da geliştirmiş
Prensannesi- Benim oğlumda aynı şekilde 14 buçuk aylık bütün hepsini unuttu sanki biran da baba dede anne nene mama gel bunları söylüyodu ama şimdi söylemiyo zorla arada baba diyo o kadar
Zeyneppcee Ekran izletiyor musunuz. Bundan kaynaklı olabilir çocuklar tv izletildiğinde bildiği kelimeleri unutabiliyor muş.
Arencik Bebekler yeni şeyler öğrendiklerinde eskileri bi süre unutuyorlar bizde de öyle oldu hatta bir ara tek kelime bile etmedi sustu yeni beceriler öğrendikleri zaman öyle oluyor