Kolik bi bebeğim var günde 2 defa mama veriyorum Aptamil kullanıyorduk comformil kolik bebekler için diye 2 gündür buna geçtik ama dünden beridir kızım kabız gaz çıkarıyor ama kaka yapamıyor çok zorlanıyor 45 günlük bebeğim ilk defa bu gece sabaha kadar uyumadı kıvrandı comformil tadı da acı ama kızım içiyor mama değişikliği mi sebep oldu acaba 😔