GiybetReis kubusss üşüdüğü zaman çok sık uyanır. Yani 1. Gün belki tesadüftür dedim. 2. Gecede aynı durumunyaşadık. Sonra değiştirdim üstünü ve uyudu :/
Findikzadem Keremikoo merhaba oda sıcaklığım gece 22.5 derece falan oluyor normal kalınlıkta pijama takımı giydiriyorum çorapsız ve pike ile bazen terliyor 1.6 tog tulum aldım sizce içine ne giydrmeliyim