Lahinn yeni görüyorum kusura bakmayın. Kızım 3 3,5 aylıkken alerji olduğunu fark edince çocuk alerji uzmanına götürdük. Kendi doktoru tüm belirtiler olmasına karşın alerjiden olabileceğini söylememişti, kendimiz keşfetmek durumunda kaldık. Alerji doktoru bize 4 aydan önce deri testinin hatalı sonuçlar verebildiğini, ama diyete hemen başlamamız gerektiğini söyleyerek alerjinin sıklıkla görüldüğü tüm besinleri kesmemi söyledi. Süt ürünleri, yumurta, kabuklu yemişler gibi pek çok gıda vardı. 4. Ayından sonra deri testi yapıldı ve kızımda çoklu gıda alerjisi vardı. Zaten yaptığım diyette yasak olan çoğu şey yasaktı yine. Bazı gıdalara alerjisi yüksek seviye olduğu için onları en sona bırakacak şekilde dokturumuz bir diyet açma programı hazırladı. Örneğin sütü açacaksak önce pişirerek az az verip sonra miktarını artırdık. Sonra yoğurt sonra normal süt şeklinde yavaş yavaş vücudunu alıştırdık. Tabi bu süreçte gaz sancıları, ara ara mukuslu kaka ya da beslenirken ağız kenarında kısa süreli kızarıklar oluyordu ama zamanla hepsi geçti. Yaklaşık 1,5 yaşına geldiğinde tüm besinlere vücudu alışmıştı. Süreç zor gibi görünüyor ama hemen adapte olunuyor merak etmeyin. Beni en çok yoran yoğun gaz sancılarıydı çocuk uyuyamıyordu bir türlü. O da zamanla geçti şükür. Size de çok geçmiş olsun🙏🏻