Aslisiydan1 Arkadaşlar selam elimde bebelac pepti junior alerji mamasi var hiç açılmamış paket paket yeni tarihli isteyene satabilirim benim bebeğime yanlış teşhis konulduğu için bebeğime bıraktık
Nazlican Aslisiydan1 https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Etiket için soruyorum hangi il
Aslisiydan1 Medicalparktq doktorumuz bize dedi ki yazdı mamaları normalde tanesi 450 TL ama devlet sadece yüzde 70 i ni karsiliyo geri kalanını siz ödeyeceksiniz dedi bizde bilmexigimziden tamam dedik ödedik yüzde 30 unu aldık