Asellll Arkadaşlar merhaba bende aranıza happy momdan katıldım :) 1 ay önce Doğum yaptım. Normal Doğum oldu.Hamileyken 9 ay boyunca ocean vitamin , devit damla ve ferrozınc adında Demir kan ilaçları kullandım. Doğumdan sonra kendi kafama göre de hepsini kestim :) sadece kadın Doğumun verdiği gynpferro diye bir ilaç içiyorum . Henüz kontrole gidemediğim içinde doktoruma soramadım o kestiğim ilaçları kullanmam gerekiyor mu diye ? Sizler kullanıyor musunuz bilgi verebilir misiniz:)
Asellll Gamzeciks kan testini Doğumdan ne kdr süre sonra yaptıracaksınız doktorunuz herhangi bişey söyledi mi
Gamzeciks Asellll troid yaptıracaktım normalde doğumdan sonra 1 at kullan bırak demişti. 1 buck ay oldu. Demiri her ay kontrol etmiyordu ara ara bakıyordu. Troide baktırmışken demire de baktıracağım. O söylemedi yani. Kendim soracağım :)