Uyuyordum sabah bi baktım kıyamet kopuyor ama nasıl bağırmalar , ağlamalar resmen 2 küçük çocuğun çığlık sesleri bu ne terbiyesizlik ya sabah 6 da insanları rahatsız etmeye ne hakkı olabilir diye düşündüm . Ayrıca o korkudan yataktan kalkış şeklimi hiç söylemiyorum bile , tam kavgaya gidecektim saçmalama onlar senin çocukların sakin ol dedim 🤣🤣🤣 usulca yaklaştım küçük bi oyuncak işin ikiside ağlıyor verin onu bana ben oynayacam diyip olayı çözdüm adafsgsg
İroni kısmını saymazsak kesinlikle sabah bu kavga yaşandı evde ve daha 1-5 yaşlarındalar 🤣çok çok zor ama yine olsa yine 2 çocuğu yapardım