bilgekizinannesi 4.5 ay prima premium care kullandım. Bebek büyüdükçe taşırmaya başladı. Dışarıda mama vermeye korkuyordum artık,kaka yapar da taşarsa diye. Belini kıvırdım olmadı,lastiklerini düzelttim olmadı. Bir de tanesi neredeyse 3.5 tl insanın zoruna gidiyor o kadar verip de taşırması. 3 hafta önce bebem natural aldım. İyi ki alıp denemişim. Taşırma yok,kuruluk ideal. Fiyat ucuz. Çok memnun kaldım. Bence bi alıp deneyin. Olmazsa giden paraya acımayacağınız kadar uygun.