Kendisi Gaziantep Özel Yaşam Hastanesinde görev yapmaktadır. Hastaneyi bilenler gitmekte tereddüt edebilir. Bende aynı tereddütle gitmiştim. Ancak hocamla tanışınca bu kararından hiç pişman olmadım. Kendisi müthiş bi doktor. O kadar ilgili ki her zaman kendisine ulaşmak mümkün. Çok sevecen, ilgili, insana kendisini v.i.p hissettiriyor. Konusunun uzmanı. Her soruyu bıkmadan usanmadan cevaplıyor ve olumlu telkinler veriyor. Ağzından daha hiç olumsuz bir şey duymadım. Ve ben sıkıntılı bi hasta idim. Buna rağmen hamileliğim onun sayesinde müthiş geçti. İlk gittiğimde muayene ücreti 90 tl idi şimdi 350 tl gibi bi ücreti var.