Mucizemmmmmm bende kızımı ayakta sallayarak uyuturdum acayip yorucu bir şey ve uykusu alamazdı çünkü uykuda hala sağlandığını biliyor aksi olduğu için de erken uyanırdı ayağım acıyor geçsin sonra seni tekrar salarım dedim yanında uzandım saçlarını sırtını sıvazladım alıştı şükür, gece beslenmesinide biberona su koyup vererek kestim tanıdını beğenmediği için 2 çekip bırakıyordu öyle öyle onada alıştı, kulaklıklar dilerim