Ecemsu12 merhaba, gece beslenmesini kesebilirsiniz 2 ay oldu bizim artık talep etmiyor çok şükür emzik ve su ile destekleyerek sonra emziği kendi attı istemedi o gün ne ağladım çok şükür bıraktı diye , sonra uyandığında su verdim kısık sesle anlattım kediler köpekler uyuyor annecim hadi biz de uyuyalım memee diye bağırıyordu benim ki 1.5 saat ağladığını biliyorum meme diye ne yaptım hep sarıldım ben buradayım annecim meme de uyuyor güneş doğunca uyanacak emeceksin diye diye diye başardık sanırım ama kolay değil o 1.5 saat ağlamadan sonra süre kısala kısala talep etmemeye başlıyor zaten