Selamlar,bebeğim 13 buçuk aylık. Yaklaşık 8-9.aylardan beri sinirlendiğinde ya da durup dururken kendine zarar veriyor. Yani kafasını yere vuruyor kendini ısırıyor falan. Özellikle 1 yaş sonrası arttı daha bu. Unutur diye bekledik ama unutmuyor ve yaparken gözümüzün içine bakıyor bizi cezalandırır gibi istediği bişey olmadığında. Sizin bebekleriniz de böyle mi bu normal bi durum mudur?