10 aylık bebeğim var. 10 aydır 1 saat uyursam şükrederim. Bebeğim gece gündüz zombi gibi hiç uyumaz uyusa da huysuzlanır durur beni uyutmaz. Desteksiz uyku da yaptık yine böyleydi. Çok yorgunum. Yenidoğan döneminde sarılıktı 2 saatte bi emziriyodum en rahat dönemimmiş. Çok yorgun bitkinim toparlanamıyorum. Ve artık geceleri çok öfkelenmeye başladım. Öfkemi nasıl yenebilirim? El kadar bebeğe kızmak istemiyorum sinirden dişlerimi sıkıyorum dudaklarımı sıkıyorum ağız sağlığım da kalmadı yeminle