Herkese merhaba. Çocuğu uyku terörü yaşamış olan, böyle bir şeyi tecrübe edinmiş olan var mıdır acaba ? Neler yaptınız, nasıl geçti bu süreç, ne zaman, nasıl bitiyor? Ya da bitiyor mu? Hangi hastaneye, doktora gittiniz hangi tahliller istendi ?
Oğlum 1,5 yaşında ve bir süredir uyku terörü yaşıyor. Anne baba olarak bununla baş etmek çok zor. Biz önceleri gaz sancısı çekip ağlıyor sanıyorduk çok gazlı bir çocuk çünkü, sonra çocuk gastroentorolojiye gittik o anların videosunu gösterince uyku terörü dedi. Bir şurup kullanıyoruz şimdi umarım faydalı olur. EEG çekimi istedi onu yaptıracağız. Böyle bir şey yaşayan varsa lütfen sorduğum sorulara cevap verebilir mi biraz sıkıntılı bir süreç çünkü, yardımcı olursanız çok sevinirim. 🙏