Merhaba ,
Kızım 32 aylık 2 aydır bir süredir tuvalet eğitimi veriyoruz gündüzleri bi şekilde alıştı çok nadir kaçırmalar oluyor oda çiş, kakasını sürekli söyler hepsini tuvalete yapar
Ama şu gece çiş konusunu bi türlü çözemedik uykusunda 2 kere kaldırmaya çalışıyorum saat kurup hepsinde yarı uyanık yarı uyur yapıyor çişini ama uyanamadığım yada bir önceki yaptığından diyelim 4-5 saat geçmiş olunca hop aniden bi kalkıyorum şırk ıslak , asla kalkıp çişi geldiğini anlayıp anne çişim var demiyor ne zaman çişi olduğunu anlıcak yaa ne zamannnn 🤦🏻♀️ bunaldım her gece nerdeyse yatak çarşaf değiştirmekten , bende insanım çalışıyorum bazen uyanamadığım oluyor