Bilgekpn bugün 40. günüm hala dikişin üzerinde bir parmak kalınlığında şişlikte hassasiyetim var. Dokununca yada ani harekette canım yanıyor. Doktorum normal dedi zamanla geçecekmiş. Dikiş rengim kızardı koyulaştı, onun içinde normal dedi. Kişinin ten rengine göre renk değiştirmesi normalmiş. Sen canını sıkma, ani hareketlerden kaçın ve sabret 🙏🏽