Voleddurderkum Kiz kardeşim 2 hafta once hamile olduğunu öğrendi daha sonra feci sekilde mide agrisi yanmasi başladı gecesi gündüzü kalmadi dr gttmis parol serum verip yollamışlar ALLAH aşkına bir çare soyleyin bi erken dönemde olurmu mide yanması su bile icemiyor
Betul-08 Voleddurderkum gaviscon tabiki hamileliğim de çantamda odamda iş yerimde her yere birer tani almıştım o olmasa ben yoktum çok kötüydüm binde mutlaka alsın hamileler kullanabiliyor isterse sağlık ocağındaki doktoruna sorsun
MOM_1920 Voleddurderkum ay benimde öyleydi canım ya hamileliğimi öğrendiğim andan doğuma kadar mide bulantısı kusma mide yanması bende serum yerdim. Doğum yaptığım gün de kustum o derece kötüydüm.. inşallah kardeşinizde böyle olmaz
HEY03D Voleddurderkum acile gittiyse o anlık takıp göndermiş olabilirler kadın doğum doktoruna danışsın. Acil doktoru ile kadın doğum doktoru farklı reçeteler verebiliyor
Voleddurderkum Betul-08 vermemiş dr gebelik bjsey veremiyoruz demisler ya kiz mafoldu acaba midesi usutmus olabilrmi
Betul-08 Voleddurderkum ya verirler başka doktora sorsun o mide ağrısı öyle illet bişey ki Allah kimseye yaşatmasın hamileliğimin ilk zaman yemek yemeye korktuğumdan 40 kiloya kadar düşmüştüm