Biraz önce oğlumu beslemek için uyandım. Kafasının tam tepesinde bıngıldakla arasında 3 cm kadar var kafanın üstünde bir şişlik var. Bıldırcın yumurtası kadar büyük değil ama nohut kadar küçükte değil. 5 aylık daha önce yoktu ama ellemeden de anlaşılmıyor. Nedir bu. Düşmedi. Ya da her hangi birşey olmadı. Kendiliğinden çıkmış. Sert baya böyle kemik gibi