sebmc47 benim oğlum da saat başı uyanıyor hiç mama ya da devam sütü vermedim. Kilolu bi bebek değil zayıf da değil. Çok şükür sağlıklı. Ağlayıp sızlamıyor da. İhtiyacı barsa tabi ki aç bırakma ama saat başı acıktığı için ağlamaz.
Benim oğlum 3 gün önce diş başladı mesela yarım saatte bir uyandı sürekli kucağımda durdu gece mesela oturdum kucağımda uyudu bıraktığım an ağladı. Seni istiyor kokunu istiyor. Tabi en iyi sen bilirsin