Aryasmommyy bizimkiler 1 yaşından sonra gece mamasını kestiler , belirli saat takibi yap mesela ben gece yatiracagim zaman saat 10 da icirip yatırıyorum 5 saat sonra daha onlar istemeden tekrar yapıyorum iciriyorum uyurken iciyorlar . Birde sabah kalktiklarinda yani onun ağlayıp kalmasına izin verme birde alışana kadar saati uzat , mama ölçüsünü cogalt . Şuan 1,5 yasindalar gece mama icmiyorlar .